Tuesday, August 26, 2008

繁忙的今天

        今天是开学的第一天,也可以说很忙因为我总是一直上下楼梯。而且老师也给很多的功课尤其是perdagangan的老师老是给很多功课虽然明天是假期但,只不过是一天而已也不放过。所以我要尽快把这些功课给完成那就可以温习了因为下星期就要考试了。所以觉得很忙很忙。
       在我今天上BM课时,其实我不是很明白老师在讲什麽?????但,我却问她应该读些什麽??然后回家重复读但,我功课很多时间不够用。。。。。但我会尽量安排我时间,因为SPM也很靠近了需要加倍努力了。。。加油!加油!加油!我希望可以考到好成绩,能的!!!!!!
        

1 comment:

J.Lau said...

Sorry for being so busy at my working place,everyday have to work until night cause got new item to sell to hit 20k target each month. Now dont have enough ppl so me,my friend and my boss only work in this new item. Now I only saw this so beautifull and nice blog that created by MY GF TING TING so clever...Love YOU so much........