Sunday, February 1, 2009

Touching


今天他做到我很感动,非常的感动!
在下午我跟他分享心事,
因为我为了一件对他来说是小事
但我就吃醋而哭了,他便安慰我............!!!
他便对我说这没有好吃醋的,比上表姐弟,和其
他人你是我唯一最亲的一位女朋友
永不会分离.......!!

MyHotComments.com

在晚上吃完supper便回家路途中,
他唱起歌来不止一首是两首
这两首情歌做到我非常的感动
他说他不会表达但是,会用歌来表达
他要对我说什麽?看他外表像外在
其实是内在的。他说他会拿这方式
来做我开心。

今天是我最难忘的一天!!!

MyHotComments.com

2 comments:

Anonymous said...

If Bebe know how to think then very good. Jealous of course got but DON'T take it too SERIOUS.
Every human being must have some good friends, good relatives or either very sayang you one of our relative.
So keep it open mind and anything also tell me and also don't put it in heart. MUST talk to Dear to let me know then Dear will give some comment.
LOVE YOU FOREVER TOO !!!!!!

Anonymous said...

HaHaHaHa ..... I sing my favourite song to her that is

你问我爱你有多深,我爱你有几分。
你去想一想,你去看一看,月亮代表我的心
亲亲的一个吻,已经打动我的心,深深地一短情,
叫我思念到如镜。
你问我爱你有多深,我爱你有几分。
你去想一想,你去看一看,星星代表我的心。
Why I pick star rather than moon ????
Cause my love for her not just only one moon, BUT thousand of STAR 代表我的心。